صدای پای بهار

دفترچه اشعار کاف شین

صدای پای بهار

دفترچه اشعار کاف شین

یا علی



به رد پای بلندت که روی دوش شب است


همیشه نام علی زادگاه تاب و تب است



تو خانه زاد خدایی قسم به بیت عتیق


که تار موی سرت برتر از هزار لب است



 

نظرات 2 + ارسال نظر
غواص کاشف! چهارشنبه 26 تیر 1387 ساعت 19:36 http://sakooye-shirjeh.blogsky.com/

میلاد مولود کعبه بر شما مبارک باد...
ونیز روز مرد!

سلام
من الان یه سرباز آموزشی هستم که توی یه مرخصی کوتاه فرصتی برای جواب دادن به یاداشت نداره ولی یاداشتی که گذاشته بودید شبیه یاداشتهای الکی نبود
امیدوارم با توکل به خدا به فهم و درک عمیقتری برسین و بتونین از دریایی که امام زین العابدین علیه السلام در مناجات با خدا می فرماید یا من فی البحار عجائبه مروارید مراد رو صید کنید
به امید شروع لحظه های پربرکت تر پربارتر برای شما و همه جوانهای پاکدل
یا علی

admin چهارشنبه 26 تیر 1387 ساعت 22:56 http://p30stras.net

با درود و سلام خدمت شما دوست عزیز
سایت بسیار قشنگ،جذاب وپرمحتوایی دارید.من admin هستم. و فرومی آموزشی،علمی و تخصصی برای تمام ایرانیان راه اندازی کردم. خوشحال می شوم از تخصص و مهارت شما به عنوان مدیری لایق و کاردان بهره مند شوم.درصورت علاقه بازدیدی بفرمایید.
www.p30stars.net
موفق باشید.منتظر حضور سبز شما هستم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد